Pacienti Nemocnice Valašské Meziříčí rozdali v loňském roce téměř 200 pochval
12.1.2015
Nemocnice Valašské Meziříčí, člen skupiny AGEL, se za celý loňský rok může pochlubit celkem 195 pochvalami, které obdržela z řad hospitalizovaných pacientů na jednotlivých odděleních. V roce 2012 se vedení nemocnice rozhodlo, že bude monitorovat názory hospitalizovaných pacientů na léčbu, pobyt, stravu, chování, či přístup personálu. Proto se na každé lůžkové oddělení rozdala kniha poděkování, námětů a připomínek, kde pacienti mohli zanechat svůj vzkaz, ať už se jednalo o jejich pozitivní, či negativní zkušenost.
O tom, že zvolený typ komunikace s pacienty má smysl, svědčí přesvědčivé a upřímné vzkazy od pacientů napříč jednotlivými odbornostmi nemocnice. Negativních názorů bylo jen několik, a týkaly se především technického vybavení oddělení, ale i na tom již vedení nemocnice aktivně pracuje a plánuje dovybavení jednotlivých oddělení.
„Naši pacienti při hospitalizaci nejlépe zjistí, kde nás takzvaně „tlačí bota“ a sami mohou říci, co by jim pomohlo ke zvládnutí pobytu v nemocnici, což je samo o sobě stresující záležitost a kde máme co zlepšovat. Jsem ráda, že negativních zkušeností má minimum pacientů a připomínky jsou veskrze materiálního charakteru. Je to samozřejmě o financích, ale dlouhodobě na tomto problému pracujeme a postupně vybavujeme oddělení novými elektrickými polohovatelnými lůžky a matracemi, obnovujeme prostředí čekáren, investujeme do vzdělávání zaměstnanců a neustále pracujeme na poskytování kvalitní péče,“ říká hlavní sestra Mgr. Jana Pelikánová.
Nemocnice Valašské Meziříčí bude i nadále pokračovat ve sbírání těchto dopisů či vzkazů, neboť každá zveřejněná pochvala, poděkování je kladnou vizitkou všech zaměstnanců každého oddělení.
ZpětKontakt pro média
Mgr. Radka Miloševská, MBA
tisková mluvčí AGEL
press@agel.cz
Kontakt neslouží k objednávání pacientů na vyšetření, očkování a výdeji výsledků vyšetření
Kontakty na veškeré společnosti skupiny AGEL najdete v sekci Společnosti skupiny AGEL