Pacienti Nemocnice Valašské Meziříčí rozdali v loňském roce téměř 200 pochval
12.1.2015
Nemocnice Valašské Meziříčí, člen skupiny AGEL, se za celý loňský rok může pochlubit celkem 195 pochvalami, které obdržela z řad hospitalizovaných pacientů na jednotlivých odděleních. V roce 2012 se vedení nemocnice rozhodlo, že bude monitorovat názory hospitalizovaných pacientů na léčbu, pobyt, stravu, chování, či přístup personálu. Proto se na každé lůžkové oddělení rozdala kniha poděkování, námětů a připomínek, kde pacienti mohli zanechat svůj vzkaz, ať už se jednalo o jejich pozitivní, či negativní zkušenost.
O tom, že zvolený typ komunikace s pacienty má smysl, svědčí přesvědčivé a upřímné vzkazy od pacientů napříč jednotlivými odbornostmi nemocnice. Negativních názorů bylo jen několik, a týkaly se především technického vybavení oddělení, ale i na tom již vedení nemocnice aktivně pracuje a plánuje dovybavení jednotlivých oddělení.
„Naši pacienti při hospitalizaci nejlépe zjistí, kde nás takzvaně „tlačí bota“ a sami mohou říci, co by jim pomohlo ke zvládnutí pobytu v nemocnici, což je samo o sobě stresující záležitost a kde máme co zlepšovat. Jsem ráda, že negativních zkušeností má minimum pacientů a připomínky jsou veskrze materiálního charakteru. Je to samozřejmě o financích, ale dlouhodobě na tomto problému pracujeme a postupně vybavujeme oddělení novými elektrickými polohovatelnými lůžky a matracemi, obnovujeme prostředí čekáren, investujeme do vzdělávání zaměstnanců a neustále pracujeme na poskytování kvalitní péče,“ říká hlavní sestra Mgr. Jana Pelikánová.
Nemocnice Valašské Meziříčí bude i nadále pokračovat ve sbírání těchto dopisů či vzkazů, neboť každá zveřejněná pochvala, poděkování je kladnou vizitkou všech zaměstnanců každého oddělení.
ZpětKontakt pro média
Mgr. Radka Miloševská
tisková mluvčí AGEL
press@agel.cz
Kontakt neslouží k objednávání pacientů na vyšetření, očkování a výdeji výsledků vyšetření
Kontakty na veškeré společnosti skupiny AGEL najdete v sekci Společnosti skupiny AGEL