Logo

PARTNER VAŠEHO ZDRAVÍJsme součástí skupiny AGEL, největšího soukromého poskytovatele zdravotní péče ve střední Evropě.

Rychlý kontakt

+420 571 758 111

Pacienti a návštěvy

Nemocniční ombudsman

Ve zdravotnickém zařízení může nastat situace, kdy se pacienti domnívají, že jejich práva byla porušena či ohrožena. Protože si našich pacientů vážíme, zřídili jsme v naší nemocnici post „nemocničního ombudsmana“

Hlavním posláním nemocničního ombudsmana je usilovat o zajištění bezproblémové komunikace mezi pacienty, jejich blízkými a zaměstnanci nemocnice  v případě, kdy se pacienti dovolávají svých práv. Nemocniční ombudsman řeší stížnosti, žádosti a jiná podání co možná nejméně konfliktní formou s cílem nalézt řešení vhodné pro všechny zúčastněné strany. 

Písemné vyjádření stížnosti prosím podejte na připraveném formuláři – viz záložka - Formulář pro dodávání stížností v sekci "Podněty, poděkování a stížnosti"

Děkujeme